mandag 18. november 2013

Emely har vært på utstilling på Orkdal, og det gikk veldig bra! Hun fikk Exellent 1 i konk. CK og Btk 3, noe jeg synes er et superresultat! Kritikken lød slik: Exellent type, correct head, beautiful eyes, correct body construction, very good bones, exel. angul., moves free with correct long steps, nice temp, well presented.

Jeg tenker på å forsøke å parre Emely på neste løpetid, som kommer i januar/februar. Da blir det i såfall leveringsklare valper til sommeren, og det passer jo perfekt! Jeg har funnet en fantastisk fin hanne, som også har et fantastisk temperament, og akkurat denne kombinasjonen tror jeg kan bli veldig bra! Her er en lenke til han: http://www.123hjemmeside.no/KennelBrocaire/50988586

Og her er han:
                                                       NUCH Polararvet`S Arvas

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med fin kritikk og fint resultat! Jeg var nok litt i koma på Orkdalen, husker nesten ikke hvem som var der av tispene! Pleier ikke å få fulgt med i tispeklassene, jeg er så sliten av å ha gått selv :P

    Spennende med valpeplaner, lykke til :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, ja det blir veldig spennende :)

    SvarSlett